snow

Brr vad kallt

Vilken höstdag! Jag har frusit från att jag steg upp från mitt varma täcke tills nu. Löven har börjat trilla ner på marken, vinden biter i kinderna och det blåser rakt igenom jackan.

Vi har läsprojekt på vår skola från och med idag och tre veckor framåt. Vi ska läsa en timme om dagen. Då blir man sextio procent snabbare på att läsa, tror jag att det var.



Så idag fick vi läsa på naturkunskapen. Sen hade vi datorkunskap och sist idrott men det hade blivit något missförstånd så vi fick läsa där också :-). Sista stunden skulle vi ta foto. Vi skulle egentligen sluta kvart över ett men fotograferingen drog ut på tiden så jag slutade inte förän en timme senare plus att jag missade bussen. Och har därför precis kommit hem!

Nu ska jag fortsätta frysa, läsa lite bloggar och dricka något varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0