snow

Dagen börjar med orientering

God morgon!

Idag är det torsdag och jag har fått sovmorgon till tio över nio. Då börjar först lektionen med orientering. Kom igen, orientering!! Om inte Malin hade varit den som höll i kartan i Stockholm så hade vi varit kvar där fortfarande.

I femman när vi skulle orientera, i en skog, så följde läraren med mig och Lina, antagligen för hon var rädd att vi inte skulle hitta tillbaka. Det kändes ju lite nervärderande så vi försökte, utan att lyckas, att springa ifrån henne :-). 

Men jag tror att lektionen idag börjar med att lära oss läsa kartan, ordentligt!! Och det tackar jag för :-). Så vi får väl se om vi ses här inne ikväll. Annars kan du ju alltid se en bild framför dig hur jag sitter där i skogen, med kartan i handen och försöker göra upp eld.

See you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0