snow

Datakunskap

Måndag.

Hejsan!



Just nu sitter jag har och känner biverkningar efter äpplet som jag nyss åt upp. Halsen är lite irrterad och läppen lite svullen. Idag hade jag min allra första datakunskap. Läraren lär oss om hur en data är uppbygd. Det är säkert bra att kunna men när jag tänker att vi ska ha datakunskap så är det väl finesser som vi ska lära oss. Så att det blir lättare för oss att jobba med datorerna. Lektionen varade i en timme, jag var där fysiskt men inte psykist.. Innan dess hade jag naturkunskap och efter lunch var det idrott.

Så, det var min måndag. Lätt, snabb och skön! På så sätt blir helgen automatiskt längre. För när jag vet att måndagen inte är jobbig går jag inte och har ångest över att helgen ska ta slut. Ikväll har jag och Maja planerat att träna kickboxning. Det ska bli roligt!

Tjungtjong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0