snow

ee. rubrik



Jag kände jag måste bara komma ut en liten stund idag. När man är hemma och är förkyld orkar man inte gå ut. Då är man bänkad i soffan i stort sätt hela dagen. Men jag är piggare än piggast. Så jag cyklade en liten runda. Satte mig nere på stranden, Cindy ville vara lös men jag släppte aldrig henne. För vad skulle jag göra om hon sprang iväg från mig?!

Det var så tyst, fint, fridfullt, blått och soligt. När det är sommar har jag en syn på havet och när det är höst, vinter och vår har jag en annan syn. Det kändes lite konstigt för jag hade verkligen fått höstsynen idag. Oj, vad detta hördes knäppt :-).

Annars har jag spelat Guitar Hero - The Beatles, börjar bli beroende, läst bloggar och kollat på "Extra Extra".

 


Mina kläder matchar idag ;-).

Oj, nu kom Rybaks låt. Måste byta radiokanal. Ett ögonblick! 

Så :-).



Nu har jag och brorsan varit duktiga och lagat mat, så Mamma blir säkert glad när hon kommer hem från jobbet om en stund! Glad fredag!

Oj, Mamma kom nu, måste duka! Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0