snow

Sunny day

Hej bloggen!

Jag har legat lite på latsidan idag med att blogga. Men nu är jag här. Imorse, en liten stunden efter att jag vaknat, ätit frukost och tagit min drog (spelat guitar hero) så åkte jag till Mormor och Morfar. Jag mår så bra i hjärtat efter att jag har besökt dem.

Sen kom jag hem här, städade mitt rum, så nu skiner hyllorna, golvet är rent och sängen är bäddad :-). Nu har jag precis varit ute på en liten cykelrunda. Jag brukar aldrig annars njuta av att cykla utan bara använda den som ett transsportmedel. Men jag ville så gärna ut i det fina vädret!









Nu ska jag iväg till affären och köpa lite käk. Typ någon dipp och lite grönsaker!! See you later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är hjälmen

2009-09-19 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0