snow

Nu är det fredagsmys!

Heej!

Jag sitter här på en stol i köket. Benen ligger på en annan och datan i knät, och värmer mina frusna ben. Det är helg och jag är väldigt tacksam över det. Känner mig lite halv idag. Jag har lock för öronen, ont i halsen och väldigt trött. Ikväll skulle jag egentligen ut med några vänner men jag tror att om jag ska kunna undvika att bli förkyld så måste jag ta det lugnt ikväll och gå och lägga mig innan tre och om jag ska lyckas med det borde jag inte gå ut ikväll. Däremot ska jag åka hem till vännerna, där vi skulle ha träffats innan vi går ut, och prata av mig lite. För jag känner verkligen för att umgås med dessa sköna männsikor! 

Så det är vad jag ska göra ikväll! Sen är jag sugen på att shoppa också. Jag och Malin har försökt att få ihop en dag men nu när vi går olika linjer och har olika scheman är det näst intill omöjligt att få ihop en eftermiddag där båda kan, känns det som. När jag slutar tidigt, slutar hon sent och tvärtom. Men jag kan snart inte vänta längre..

I skolan håller jag och en tjej, Karolina, på med en solsaga. En saga som man ska berätta, samtidigt som man ska massera. Vi gör en saga om pannpakssmet! Först började vi skriva om en strand men efter ett tag tyckte vi att det skulle vara roligare att göra något konstigt, annorlunda. Så då fick det bli om hur man bakar (om man säger att man bakar..?) pannkakor!



Vi trodde att vi var klara med sagan häromdagen men så fick vi veta att man ska ha bilder också med. Så idag i skolan tog vi kort till alla olika massagegrepp.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Från en sak till en helt annan. Idag fyller den här lilla skuttan tre år!



För tre år sedan fick vi det där roliga samtalet. Uppfödaren hade redan en "beställning" på en brun tik. Så om där kom en tik och den var brun skulle inte vi få köpa den. Om det däremot kom fler tikar skulle en av dem kunna bli vår! Först kom där en liten hane, sen en brun tik och till sist två små svart/bruna varav en dog och den andra blev vår, Cindy!

Oj, nu måste jag pussa lite på henne, saknar henne fast att jag hör hennes nos arbeta :-). Jag hoppas att Du mår bra idag och att du får en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0