snow

ERIK!

Jag sitter här i min säng och är tröttare än tröttast. Lampan är i väldigt svagt ljus att det nästan är omöjligt att se tangenterna. Jag har kollat på Idol och kommit fram till att Erik ska vinna. Han är bara för bra och jag slår vad om att inom tre månader har 20 % av alla 16 åriga tjejer i Sverige varit en aning förälskade i honom :-).

Min nästkusin åkte ut idag. Hon heter också Annie. Vi har fått våra namn från samma person. Det är ju lite coolt. Synd att hon inte är kvar nu. Men som sagt, ERIK ERIK ERIK ERIK!!

Så där. Ovanligt tidigt går jag och lägger mig ikväll. Men det behövs verkligen!

Många godnatt kramar!

Kommentarer
Postat av: Lina

16-åriga?? du menar väl 13-åriga?

2009-09-25 @ 15:30:28
Postat av: Annie

Haha, det med!

2009-09-25 @ 19:13:32
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0