snow

Fredag

Fredag, en solig fredag!!

Cindy ligger här brevid och snarkar som en liten gris. Jag sitter i min morgonrock, som jag fick när jag fyllde tio. Den är i storlek 146/152 och ärmarna slutar vid armbågarna. Man kan snart börjar tro att det ska vara så. Jag har svårt att göra mig av med den. I vanliga fall kan jag slänga kläder hur lätt som helst, för då får ju jag köpa nya :-). Men jag vill inte ha någon annan morgonrock än den här! Så när jag är 25 kommer jag sitta i samma gamla trasa!

Jag kan inte belasta min häl. Så jag går på tå här hemma nu. Har lite svårt att ta på mig strumpor och skor. Men men.. det finns så mycket hemskt som händer ute i världen så det känns ganska dumt att klaga över det här.

Nu kilar jag. Men jag lovar att komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0