snow

Full av energi

Jag har känt mig så full av energi idag. Känner att allt helst ska gå lite snabbare än vad det gör och att jag vill hinna med allt på en och samma dag. Men det går ju inte, såklart. Men den känslan av att ha hur mycket ork som helst är väldig skön.

Ersätter gärna de dagar man känner sig slapp och seg med den känslan som jag har eller hade, rättare sagt. Nu har jag varit i skolan, dansat och gått en promenad med Cindy och jag känner att årets första höstdag blev riktigt bra och somrig!




Och du Lina, vi kan kolla "Twilight" nu för jag har läst ut boken :-).

                                                                                         // Äny


Kommentarer
Postat av: Malin

Malin osså villa vala me o titta....

2009-09-02 @ 09:14:22
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: anie med stort a och ett till n

jag ska höra med chefen om det går bra...



det gick bra ! :D

2009-09-02 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0