snow

Jag försöker..

God kväll!

Egentligen borde jag gå och lägga mig nu, för jag ska upp snart igen! Men jag kom på att jag måste duscha håret och jag måste också lägga upp en profilbild här på bloggen. Det är ju ett jättemåste ;-).

Så jag sitter här och trixar och fixar och det är väl fasen vad svårt det ska vara. Man ska kunna begripa massa konstiga tecken och efter några försök med både den ena och andra bilden klarar jag det. Också blir det denna, smurfbilden! Haha, jaja. Jag ska ändra på det sen :-).

Nu in i duschen och sen ska jag gå sova ett tag. Imorgon ska jag försöka mobilblogga. Har inte lyckats de gånger jag försökt men jag ska göra mitt bästa. Puss, kram och godnatt!

    

Kommentarer
Postat av: HAHA

HAHAHAHA

2009-09-05 @ 22:59:38
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamiiin

Snygging♥:)

2009-09-06 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0