snow

Ohälsosamma unge!

Det känns som att jag hade kunnat gå och lägga mig nu och sova hela natten. Jag är så trött.

Också känner jag mig jätteohälsosam. Eller illa, snarare. Jag mår illa i magen, om det uttrycket finns. Den här helgen har jag levt på skitmat rent ut sagt. Jag vill knappt nämna det för då mår jag bara ännu värre. Men igår åt jag lunch på Burger King, det vill säga pommes, hamburgare och cola.

Kvällsmaten blev på Äteriet (eller så hette det nog inte..) och där slank kebab och pommes ner. Plus en cola. Idag har jag som sagt firat Farmor. Vi åt på en golfbana. Eller ja, inte på golfbanan givetvis utan på resturangen brevid. Kanske lite trögt av mig, men jag valde hamburgare och pommes.. och cola förstås.

Usch, inte konstigt att jag mår som jag mår. Ikväll ska jag kolla på andra avsnittet av "Ensam mamma söker". Också ska jag äta mackor och fil. Det ska bli så jäkla gott :-).

Hoppas allt är bra hos Dig! Imorgon väntar orientering, prov och datorkunskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0