snow

Skrattanfall

Onsdag! 

Igår på dansen skulle vi göra en konstig rörelse, böjde på händerna, upprepande gånger så idag har jag träningsvärk i dem. Denna onsdag har bestått av frisvård, svenska och etik & livsfrågor.

På friskvårdslektionen skulle vi massagera varandra och göra solsagor. När läraren visade hur man skulle göra så skulle jag läsa upp en solsaga.

När man inte får skratta, varför är det då man gör det? Det var så pinsamt men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag skulle läsa upp den här sagan som handlade om väder och katter. Aahh, jag visste inte vad jag skulle göra så jag gav över sagan till grannen. Haha, sånt är så jobbigt. 

Idag måste jag plugga till ett prov som jag ska ha imorgon. Det känns inte som att det går att slappna av ordentligt för man har hela tiden i huvudet att man måste plugga. 

 

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0