snow

Söndagsmys

Söndag idag. Jag har benen under täcket och fortfarande pyjamas på. Jag har pluggat i någon timme och blivit klar med ett par arbeten. Jag hade sådan panik innan i veckan, fick så mycket läxor och inlämningsdatum att jag blev helt körd i huvudet. Men nu kan jag börja stryka och se att det var ju ändå inte mycket. Oo, det känns skönt :-).



Idag ska jag verkligen inte göra något alls. Och för en gångs skull tycker jag att det ska bli jätteskönt. Kanske gå en liten runda, måla naglar, läsa om Rögles match (inga kommentarer att de förlorade, tack :-)) och ikväll börjar Playa del Sol igen! Också är det Ensam mamma söker, det kan man ju bara inte missa!

Så nu önskar jag dig en riktigt mysig söndag. Söndagsmys, du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0