snow

Helg!

FREDAG eftermiddag = helg!!

Hejsan efterlängtade helg! Även om den här veckan bara har rusat förbi så känns det ändå väldigt skönt att det är helg!

Idag skulle jag gå till tio i fyra. Datakunskapen var inställd så jag hade en håla på 2,5 timmar. Jag och några i klassen hade tänkt gymma. Men när vi kom till Friskis skulle gymmet stänga om 40 minuter så det kändes inte lönt. Istället satte vi oss och pratade och spelade kort. Sen blev vi trötta på det och en tjej gick och bad om att vi skulle få gå hem. Men istället så slog läraren ihop oss med en annan klass så att vi kunde sluta kvart över två istället! Tack för det, säger jag bara :-) !

Just nu:

* är jag ganska tung i huvudet. Har suttit i en timme och tryckt in allt vad stjärnor heter.
* är jag ganska trörstig. Ska ta något riktigt svalkande.

Idag måste vara den första höstdagen på det här året. Det är kallt och det blåser ordentligt.

Nej, nu ska jag fira, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0