snow

Darin, ny blogg och G-force!

Good kväll!

Sitter här och lyssnar på Darins senaste låt. Ja faktiskt. Darin, han ja, han hade man nästan glömt. Men han har gjort en ny (eller ny och ny, den har funnits ett tag nu) låt som är värd att lyssna på. Här hittar du den.

Känner mig lite rastlös, lite trött, lite stressad ikväll. Det är därför jag äter så jäkla hårt och mycket på mitt tuggummi också vickar jag på knät. Ett "gott" tecken på att jag är stressad. Åå, jag gillar inte det. Måste lugna ner mig lite.

Här finns Majas blogg. Jag tror jag har den gamla länkad på min blogg. Men jag ändrar det nu.



Vi ska bjuda min Farmor på bio också ska vi hitta en passande film. Jag kollade vad som går också hittade jag den här och kan inte sluta skratta. Undra om Farmor skulle bli glad om hon fick se denna Marsvinsfilm. Min fem åriga kusinen hade säkert tyckt att detta var det självklara valet, "G - force" - Världen behöver större hjältar.

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0