snow

Glad onsdag

Jag sitter och fördriver tiden med att läsa bloggar, ta kort, spela flöjt, blogga och lyssna på radio. Inte allt samtidigt, givetvis men det känns trevligt. Jag känner mig inte alls nere idag och min förkylning valde att krypa ut ur kroppen. GLAD för det :-).




Nu ska jag plugga lite glosor, äta lax och potatis, dansa och kolla Idol.



Sen ska jag sova och vakna upp till en ny dag då jag ska åka i en knögafull (nytt ord) linjebuss, springa vilse, alternativ orientera i skogen, äta skolmat och spela flöjt. Men en dag i sänder, va?

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahaha, du hade en bra dag = du kände dig snygg idag.. am I right or am I right?

2009-09-16 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0