snow

Ebbajakt

Mamma, pappa och jag åkte till Elgiganten för att kika på systemkameror. Ååh, jag är så sugen på att köpa en nu!Sedan åkte mamma och pappa till IKea och jag till Väla. Jag gick på ebbajakt och hittade världens bästa Ebba, faktiskt. Hon hängde på H&M och hade hittat de fina örhängena som jag visade här på bloggen för några veckor sen. Så vi köpte vars ett par och sen åkte jag vidare till Familia där jag shoppade lite baslinnen. Det är så tråkigt att köpa baskläder men ibland behövs det.


Fast örhängena vi köpte var "hela" :-)


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Det var så som dom såg ut, men dom vi köpte var ju också fina!:-) Det var kul att träffa dig världens bästa Annie!!:)

2010-04-04 @ 18:44:20
Postat av: Malin

Haha, tack för kommentarerna! :) Jag har varit hemma ett tag nu, japp! Och visst kan vi träffas imorgon, jag ska bara läsa ut min bok först, men det kan jag ju hinna på förmiddagen, middagen. Har 100 sidor kvar drygt...

2010-04-04 @ 19:09:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Hihi, tack föresten för Jacob Black "teckningen" Ebba.. Jag glömde säga det tror jag :)

2010-04-04 @ 20:32:04
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0