snow

Först ska vi fira påsk, sen så..

Jag har nog världens gulligaste grannar eller gatubarn som Lina säger att det heter, eftersom de inte bor i huset brevid mig utan några hus bort. Ja, iallafall, mina gatubarn är jättesöta. På vintern frågar de om vi vill få skottat och häromdagen gav de mig en påse med chokladpåskägg för att jag fyllde år.



Påsen är nästan tom.. Varför bestämmer man sig alltid för att inte äta "så mycket" godis och sen gör man det iallafall? Den karamellen kan man ju suga på. Själv tror jag att förklaring stavas dålig självdiciplin. Men efter påsk. Då smäller det. Då börjar jag. Ingen återvändo. På tisdag alltså. Eller nej, vi säger på måndag. 

Från och med vecka 14 börjar jag mitt hälsosamma liv. Fast på helgen får man äta godis och sånt gott. Men vardagarna ska vara "rena". Tillskillnad från vad dom har varit under den här påsklovsveckan! Jag ska visa min motivationsbild lite senare. Den är så grymt snygg...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0