snow

Fredag..!

Halleluja!

Jag har haft en toppen dag måste jag säga! Jag känner mig glad, snygg och duktig! Hur bra kan det bli? Haha. Jag hade nationella prov i engelska - muntligt. Jag hatar prata engelska. Men det gick faktiskt bra och jag överlevde!

Alldeles strax ska jag åka iväg och spela tvärflöjt. Min lärare har ordnat upp det så att vi inte ska spela en och en längre utan i grupp. Det här kan bli spännande. Jag har inte spelat med en annan tvärflöjtare på hur många år som helst!! Men det ska nog gå vägen.


Jag ska massa bilder i helgen!! För den här har ju ingenting med texten att göra...

Ikväll ska jag hjälpa min mormor och morfar och duka och fixa för det stora kalaset imorgon. De har fyllt år och ska ha en fest för 120 personer. Alla kusiner ska hjälpa till och servera och jag och Ebba ska vara festens fotografer! 

Puss & Kram och trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0