snow

Hejdå MVG

Idag har jag varit så jävla arg på mig själv att jag hade kunnat skjuta mig. Ok, det var kanske att gå lite till överdrift men det var inte långt ifrån. Eller i förmiddags var jag glad. Fredag jippi, lixom. Men vid tre när jag var klar med provhelvetet som jag skrev om igår. Jag kände mig så korkad att jag var nära att gå under! Jaja, ett prov är inte hela världen och nu får jag lägga det bakom mig. Men ett fint MVG har jag rubbat idag. Totalt.


Så här arg är jag! Fast detta är ju Victoria från Twilight.. Eller Malin från utkanten av Ängelholm!

Nu är det helg och det är så himla skönt! Den här kvällen borde spenderas utomhus men jag känner mig rätt trött och vill bara vara hemma. Jag hade tänkt plåga mig själv. På riktigt. Jag ska kolla på SVT 1 klockan åtta till nio. Det är Så ska det låta. Kan du gissa vilken spillevink som är en av kvällens gäster? OOHH, jag kommer svettas.

Nu ska haklappen på.. TREVLIG fredag!! :-D


Kommentarer
Postat av: Malin

Mmm, haha Alexander Ryyyyybak. Jag såg det med... :)

2010-04-17 @ 12:13:01
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0