snow

Insikter


Malin & jag på Tåssjö för nästan exakt ett år sen

I skolan pratade vi om vad insikter är. Vår lärare sa att man kan förklara det med "en djupförståelse i något". Vår läxa till nästa vecka är att komma på en insikt vi har upplevt och som vi sedan ska presentera för klassen.. Ofta är en instikt ganska personlig så man ska se upp för att inte lämna ut sig för mycket.. Sånt här är intressant tycker jag!

Nu ska jag plugga svenska och lite senare blir det träning. Känner mig så blööö idag att det inte är sant. Usch, den känslan uppskattas inte får man ju lov att säga! Vill inte vara gnällig. Men ja, ja. Det är väl bara till att inse att man får känna sig så här ibland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är helt ok att känna så. Jag känner också så idag... bööö min näsa vill inte som jag vill :)

2010-04-21 @ 18:43:41
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0