snow

Långfredag

Hejsan fredag! Eller långfredag som det är idag. Fast jag tänkte skippa att vara ledsen och hela den biten. Jag har gråtit mina tårar för den här månaden kan jag säga..! Men det ska vi inte diskutera här.. Lite privatliv får man väl ha? ;-) 

Idag hade jag tänkt mig lite träning. Det har blivit lite för mycket påskgodis de senaste dagarna (haha, och påsken har ju knappt börjat. Vart ska det här sluta?) och jag är sugen på att träna. Idag tänkte jag för första gången på många månader ut och jogga..



Ni har frågat efter en bild på mitt hår.. Jag lägger upp en här i eftermiddag :-). Den röda färgen har börjat avta. Det är inte rött rött, utan bara lite rött. Bra förklaring va? Hihi.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, pratade med johanna och jag förstod det som så att det kan skimra lite i rött då och då :) Jag såg bilder på hennes mobil, jätte sött :D

2010-04-04 @ 19:18:24
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0