snow

Simba

Idag är det tre år sedan min fina, fina katt Simba dog. Han hade en tumör på lungan. Han hostade och jag minns så väl hur ont det gjorde i mig när jag såg hur jobbigt han hade det. Därför fick han somna in på djursjukhuset den femte april 2007. Jag minns min stora katt (åtta kg) hur han kraffsade på uterumsdörren när han ville komma in och hur gullig han var när han låg och rullade sig i gräset. Det är jobbigt att veta att man aldrig någonsin kommer få uppleva dessa stunder med Simba igen. Detta gör en påmind om att njuta av stunden.



Puss på dig Simba! I love you!


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh jag blev helt seriöst tårögd när jag läste detta. Samma med Sixten, sorgligt att tänka att man aldrig mer får träffa dom små sötsakerna! <3

2010-04-06 @ 15:26:09
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0