snow

Solig påskafton

Godmorgon!!

Här lyser solen som aldrig förr. Det är påskafton och snart vår..!!! Jag gillar det riktigt mycket. Mina ben värker efter den lilla joggingrundan igår. Det är ganska härligt. Idag ska jag inte spendera för mycket tid vid datan. Jag ska ut och jag ska leta skor. En riktigt skojaktsdag får det bli. Det behövs och det är roligt. Bra kombination. Ska jag köra på snygga Converse? Eller ska jag våga lite. Inte göra som alla andra. För visst känns det som att var tredje människa har dessa skor? Hm.. svåra problem. Ack ack, som jag säger Ebba..!


På stan kan jag hitta ett par snygga dojor!

Hoppas du får en fantastisk påskafton och du.. GLAD PÅSK min vackra bloggläsare :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0