snow

Toppen torsdag



Hoppsan hejsan!

Nu har jag avverkat det sista provet för den här veckan. Det kändes rätt bra när jag gick därifrån! Härlig känsla att man faktiskt blir nöjd vad man presterat! Nu väntar en lite annorlunda kväll. Mitt imot klassrummet har ett megastort tält byggs upp idag. Ikväll kommer nämligen Joe Labero till Ängelholm! I julas när jag fick biljetten kändes den 29 april väldigt långt bort. Men nu är dagen här och jag lovar att hålla ögonen öppna. Jag ska komma på vart enda trick han gör! Hehe.. Lycka till va?

Kommentarer
Postat av: Malin

1 månad sen du fyllde år. :) Själv är man hemma och pluggar till ETT TILL PROV som är imoorgon, det suger. Men jag hoppas du har det bra! :)

2010-04-29 @ 19:51:32
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0