snow

Snart lever jag utanför bubblan igen!


En osminkad Annie igår

Nationella prov idag. När bussen närmade sig skolan kändes det som att jag skulle kunna spy. Jag måste gå in i mig själv när jag ska göra prov och känner mig så jäkla borta. Jag är i en bubbla och ingen annan kan riktig nå mig. Jag har varit i den bubblan sen några veckor tillbaka och kommer förmodligen kliva ur den på onsdag.

Idag var det nationella: uppsats. Det gick sådär. Jag kom aldrig riktigt in i ett flow och jag missade tyvärr några grejen. Nu är jag så dum mot mig själv att jag bara fokuserar på det dåliga. Jag måste sluta upp med det där!


Cindy gör mig alltid på bättre humör! Speciellt när hon kollar på en med riktiga valpögon

Så här ser hon ut när hon njuter ordentligt! Nacken borde få sig en törn tycker man..

Nu ska jag ut och jogga en runda. Det brukar vara ett bra sätt att bli av med all negativ energi! Hörs om en stund! Puss & Kram och va tusan kompisar, nu kommenterar vi lite igen va? Ser ju att ni sitter där och gömmer er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, förlåt, ska bli bättre. Jag är sjukt nervös inför svenskan imorgon, mycket mer än engelskan... :(

2010-04-28 @ 19:50:43
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0