snow

Målbild





Här är min motivationsbild. Haha. Blev du förvånad? Jacob Black is the shit!

Det är faktiskt riktigt bra att ha en målbild som kanske är ett bättre ord än motivationsbild. Den ska ju helst vara på sig själv. En bild där man är "i form". Om man nu inte har en sådan kan man ju alltid välja en bild på någon annan som talar om hur man vill se ut. Men man ska ju tänka realistiskt, vilket jag inte har gjort. Jag har tagit en bild på en kille när jag själv är en tjej och Jacob Blacks muskler vill jag faktiskt inte ha. Även om de är oehört snygga måste jag säga. Men det är väl ingen hemlighet längre?

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahhaha! Du är för rolig du Annie! Du får göra så att du får sånna musikler;) Hoppas att du blev glad att du fick den från mig!;)

2010-04-03 @ 17:40:07
Postat av: Lina

men nog vill du smaka lite på dem iaf? I know you want it!

2010-04-03 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0