snow

Varmt och skönt!

14 grader och sol. Skam att jag sitter här inne och lökar. Idag har Sveriges Radio hälsat på vår klass. Några blev intervjuade om vad de tycker om anonymitet (vad säger man?) på nätet. Jag ville inte. För det första är jag rädd att säga fel. Tänk om man råkar säga något jätteknasigt som man inte kan stå för sen.  Jag tror också att man lätt blir "stel" bara av tanken att man vet att det man säger spelas in.



Nej, nu ska jag ut. Jag ska hålla i uppvärmningen imorgon på idrotten och jag har inte ens börjat tänka på upplägget. Sedan har jag tretusen läxor till känns det som.. Puuh. Ibland vore det skönt om dygnet hade fler timmar. Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0