snow

Ååh nej jag skickade fel!


HAHA, skickar sms, sur min och lite galet..

Oj vad jag är trött. Jag gick ju upp tidigt idag. Åtta. Höhö. Men jag känner faktiskt att det börjar svida innanför ögonlocken nu så kanske bäst att stänga ner Spotify, Facebook och datorn och sova ett slag? Det hade varit riktigt skönt. Men innan dess måste jag bara tipsa om en sida. Felsms.com heter den är riktigt underhållande. <----- KLICK Tror jag nästan pratat om den förr men den är faktiskt jätterolig så värd att nämna igen. Jag tror jag aldrig skickat något viktigt sms fel någon gång. Usch, säg inte så Annie. Peppar, peppar ta i trä. Nej nu blir det sängen för min del. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0