snow

Allsång i mitt hjärta

WOW! Anders Lundin, jag må ha skällt på dig efter första programmet men jag förlåter dig för ALLT ikväll! Du gjorde ett strålande jobb! Nu kan jag bara inte låta bli att undra vem som tar över nästa år! Jag höll andan där när han lurades för en sekund att Måns skulle ta över. Trodde nästan det var klart där men nej, han är en riktig lurifax! Det enda jag saknade var Kung i Baren med Mamma Uggla! Nu känns det lite sorligt att sommarens första dödstecken är kommen. Buhu! Skönt iallafall att vi fick ett extra program i år!



Den här kvinnans röst är en skänk från ovan!

Eftermiddagen har jag spenderat med Maja. Vi cykla i regnet till mataffären, bakade kladdkaka, pratade, pratade och pratade. Nu ska jag slå igång en film och träna lite på min grymma engelska.. Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0