snow

Älskar sommarlovet!

Godkväll min blogg! Klockan är 23.48 och jag är megavarm. Jag har nämligen precis cyklat som en dåre från Lina. Puuh! Jag hade varit ute med Cindy i en timme och duschat och gjort mig klar, hade pyjamasen på och allt, när hon och Malin fick idén att jag skulle åka hem till henne - så sagt och gjort. Jag cyklade i pyjamasen och vet du vad? Det funkade det också!



Kläderna som jag köpte har jag inte hunnit fota men du får se dem sen.. Militärgrönt.. Hihi. Men jaha. Imorgon är det en annan dag så jag borde väl lägga mig nu. Fast nej - som Karolina säger (haha, tänker alltid på dig när jag säger så) är det sommarlov så är det. Och nu när det bara är några dagar kvar (jag vet att jag är dum i huvudet som påminner, HATAR när någon gör det) så får man faktiskt vara uppe precis hur länge man vill, enligt mitt tycke. Sen vad mamma och pappa säger är en annan femma. Så jag ska surfa vidare! Imorgon ska jag hänga på landet hela dagen. Ska ta med min favoritskamera så det blir bildrapports inlägg sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0