snow

Att trotsa kylan



Det är måndag och det märks på min pigghet eller trötthet snarare. Jag som aldrig brukar känna mig särskilt trött på måndagar har verkligen känt mig sliten idag. Usch, vad tråkigt det är att känna så! Men imorgon är jag på banan igen! Vilken fin dag det har varit föresten! Jag tog långa jeans men ångrade mig ganska snabbt när jag kände solens värmande strålar! Jag ska trotsa kylan och låta benen vara bara så länge som möjligt! Att man klär sig somrigt förlänger sommaren! Detta kommer jag ångra så fort jag vaknar imorgon när termometern visar ynka 12 grader..!

Kommentarer
Postat av: Malin

Imorse när jag körde visade den 8 grader. brr...

2010-08-31 @ 09:27:28
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0