snow

Bilder och lördagsprat



Godmorgon söndag! Här är lite bilder från min stund i trädgården igår! Det var som sagt härligt väder och jag, Adam och Cindy spelade gitarr (Cindy tjatade hål i huvudet på oss att det var hennes tur att spela direkt när någon av oss hade fått gitarren i våra händer. Att hon aldrig lär sig. Gitarren är gjord för människan, inte för dens bästa vän..) och njöt av solens värme! Jag blev därför väldigt förvånad att det började störtregna igårkväll! Så typiskt att jag i exakt den sekunden kom ut från pizzerian med en pizza (!) som jag skulle frakta hem på egen hand! Som tur var så klarade sig pizzan! Hehe. Synd annars! Min lördagskväll blev lugn. Jag och Marcus (det är så Han heter) kollade på film och lyssnade på regnet från soffan. Så skyfallet var rätt välkommet för vår del! Det är mysigt med regn. Om man är på rätt plats vill säga! Nu ska jag slå en pling till Lina och höra om hon är redo för en tur till havet! Vi hörs sen..! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0