snow

Bra musik & tisdagskväll



En tjej, eller kvinna kanske man ska säga, som jag kan lyssna på i timmar utan att tröttna är Celine Dion! WOW vilken röst och vilka bra låtar hon har gjort! I'm Alive är favoriten just nu!



Nu har jag precis duschat efter träningen. Tränade helt själv idag! Stolt som en tupp att jag bräckte min data-rutin, och dessutom att jag gick dit själv! Jag gillar ju inte det så värst! Nu är jag härligt trött och försöker varva ner. Det är inte helt lätt när hela kroppen vaknat till liv nu efter att den fått kämpat lite! Imorgon är det onsdag.. H&M i Ängelholm öppnar sina dörrar då och jag och Josse är lite smått ivriga över detta! Haha. Så gissa vad vi ska göra efter skolan? Godkväll min bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0