snow

Dear John

Hej.. tisdag! Jag är tvungen att tänka efter vad det är för dag. För för tillfället är det lördag hela veckan. Idag satte jag klockan på 8.30. Kände inte för att sova bort hela den här dagen. Så jag gick upp, åt frukost och satte igång filmen som jag inte hann se klart igår, Dear John. Den var rätt bra. Fast jag hade ingen svensk text och eftersom jag har nästintill IG i Listening så är det inte helt lätt att tyda Channing Tatums mummel. Men skam den som ger sig!



Nu har jag precis blivit klar med dagens to do - dammsugning. Jag tycker det är rätt ok, eller faktiskt ibland till och med ganska roligt att städa, damma, diska och röja. Men alltså dammsuga, det är det absolut tråkigaste som finns! Säg något som är värre?! Nu ska jag äta lunch och duscha. Sen ska jag möta upp Maja. Vi ska leka hela dagen lång! Vi ska försöka prata ikapp allt vi missat! Hoppas du får en fin tisdag! Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, eller hur, han mumlar riktigt mycket. Men snygg är han... ;)

2010-08-17 @ 13:38:53
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0