snow

Den optimala bilden

Jag har precis kommit in från trädgården. Jag tog sommarbilder. Ja, du hör (eller snarare läser) rätt! Det är sommar idag. Shortsväder. Solen lyser, 20 + och molnfritt! Äntligen, låt detta väder få stanna några veckor till!

Jag tog som sagt kort, jag och Cindy satt helt rätt för att kameran skulle få en perfekt bild på oss. Och då stänger kameran av sig! Batteriet dog! BAJS! Precis samma sak hände när jag och Malin var uppe i Stockholm. Vi köade i en timme för att få en bild med Rybak och när han äntligen kommer fram till oss och jag står med kameran i högsta hugg och han och Malin står redo för att bli fotade. Ja, då piper kameramskiten och "svagt batteri" texten dyker upp och sen dör kameran. Är inte sånt så sjukt irriterande så säg! Jag gick och störde mig på det i flera dagar efteråt.. Sommarbilderna lägger jag upp sen när batteriet är levande igen!


Lite smått irriterad, trött men gladheten övervägde som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0