snow

Ebba lova inte döda mig nu..

.. Men jag kollar på My sister's keeper eller som den på svenska heter Allt för min syster nu. Eller det är något knas med sidan så den går bara kolla på lite då och då. Så jag har bara kollat en halvtimmen men WOW vilken film! Jag hade verkligen glömt bort hur bra den är! Det handlar om en familj, mamma, pappa, en son och två döttrar varav en av dem har leukemi (blodcancer). Den yngsta dottern blev till av en anledning, att rädda sin systers liv. Men när hon vägrar att donera blir det bråk mellan familjemedlemmarna. Varje gång man ser hur sjuk den cancerdrabbade syster är blir jag alldeles tagen! Hon är i min ålder och döden står i fokus! Usch, jag vet inte vad jag ska säga! Men jag blir så glad att jag lever och att inte någon i min familj är sjuk!



Jag blir alldeles varm i kroppen nu när jag skriver detta. Jag känner en som är jättesjuk i cancer och jag lider verkligen med henne och hennes familj! I sådana här lägen hoppas jag verkligen att det finns någon som hjälper henne. Jag menar inte bara på sjukhuset utan Gud! (Jag hoppas Han finns). Så hon får må bra och att hon får leva många lyckliga år till med sina barn och sin man! Oj vad djupt detta inlägg blev. Men ibland behöver man verkligen komma ner på jorden och uppskatta Livet mer! Jag tänker på dig! Var nu rädda om varandra och var glad över att Du får Leva! Nu ska jag torka tårarna och sluta bråka med min bror om skitsaker. SÅ jäkla onödigt inser jag nu! PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ber för henne!

2010-08-18 @ 00:45:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Åhhhh Annie har du sett den?! Den vill jag också se igen! Den är jättebra :-)

2010-08-18 @ 08:34:14
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA! ANNIE DU ÄR BÄST OCH VET DU....



.... Vi är redan gifta :D

2010-08-18 @ 11:41:59
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0