snow

Ekonomiska Eva



Vad ska jag bli när jag blir stor?
Helt ärligt, jag vet inte! Det är jobbigt ibland att inte ha något att brinna för, något som pushar mig framåt! Jag gjorde precis det här testet på msn.se. Sådan här frågegrejer brukar vara rätt tråkiga och meningslösa. Men jag måste säga att följande text stämde rätt bra in på mig! 

Har du hittat till denna grupp är du troligtvis en person som gillar högt tempo, ekonomiska eller administrativa arbetsuppgifter och den dagliga kontakten med kunder. Viktiga egenskaper du måste besitta är förmågan att ge bra service samt kunskapen om att förmedla information på bästa sätt. Att ha kontakt med kunder, offentliga myndigheter, medarbetare inom den egna organisationen samt andra företag och kanske till och med allmänheten ingår i dina arbetsuppgifter. Du är serviceminded och brinner för organisationsfrågor, är lösningsfokuserad, samt gillar att strukturera och skapa ordning. Kanske drömmer du om att starta eget?
Om du gör testet, skriv sen här vem du blev. Jag är nyfiken.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0