snow

En längtan efter vardagen



Oj vad det var fint väder när jag vaknade. Slängde på mig bikinn och la mig i trädgården och blev en aning förbannad på mig själv när jag tänkte njuuut nu Annie för detta kan vara din sista timme i solstolen på väldigt, väldigt länge. Efter att jag fått lite färg på näsan snörade jag på mig joggingskorna och gick en runda till havet. Nu har jag precis lagat mat (!) och ätit upp maten (!). Haha.

Jag börjar faktiskt längta lite, lite till hösten. Saknar min klass och våra roliga stunder, träningen med Biffarna, rutinerna och fredagslängtan. Alltså jag vet att när väl skolan dragit igång kommer jag vilja ha sommarlov igen så det gäller att ta till vara på de här veckorna som är kvar. Jag ska verkligen ha sommarlov dessa veckor så att jag känner mig ordentligt trött på lovet när det väl är slut! Hörs inte det som en alldeles ypperlig idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0