snow

En rapport från mig



Hej min bloggisvän! Jag har nu fått kontakt med Internet! Tyvärr går det inte allt för snabbt. Så bilderna jag tar här kommer upp när jag är på hemmaplan igen! Jag och tjejerna har haft det supermysigt! Min öroninflammation är segare än sniglen själv och jag är SÅ trött på den nu. Men vi har ändå haft det toppen. På lördagen gick vi på stan, jag köpte en segel-inspirerad klänning som du ska få se sen. På kvällen åt vi oxfilé och pasta på en mysig restaurang. Hela söndagen spenderade vi på Liseberg! Vi räknade med regn men det blev solsken, 20 grader och MAX 20 minuters kötid! MYCKET TREVLIGT!

Nu har jag dragit vidare och befinner mig på Saltön eller Skaftön som den här ön egentligen heter. Det är verkligen fantastiskt fint här. Hamnen, bryggorna, båtarna, de små gränderna och vädret. Här kan jag stanna ett bra tag till! Hoppas du har det jättebra var du än befinner dig! Jag återkommer snart igen, ska försöka ladda upp någon mer bild!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Åhh vad mysigt du har det! Hoppas att allt är bra med dig :-) Vi ses när du kommer hem igen! Puss på dig! I miss you <3

2010-08-03 @ 13:57:27
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0