snow

Första dagen för FV2B

Jag gick bara en timme idag. Det kändes konstigt att gå till skolan och att gå upp tidigt. Men när jag väl kom upp gick det rätt bra, blev pigg och glad! Kändes konstigt att åka buss och konstigt att vara i klassrummet. Klassen hann jag knappt prata med eftersom vi bara var där en kort stund! Men vi kommer ha all tid i världen att snacka nu när vi har börjat igen. Detta känns bra! Jag var lite orolig över mitt schema eftersom jag hade drömschemat förra terminen. Men det känns också bra! Tre sovmorgnar och slutar runt två varje dag! Haha, ok, det blev skitbra hör jag nu!



Efter skolan gick jag och Josse på stan. Vi väntade i parken på att de inne i stan skulle sluta. Sen satte vi oss på en gräsplätt vid ån och åt kinamat. Det var premiär för mig! WOHOO! Det var ju riktigt fränt! Vi kickar igång mitt projekt 6-pack på 6 veckor ikväll med kickboxning 75 minuter! Det ska bli skoj att slå Maja! Sjukt skoj! Ha det bäst bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0