snow

Fredaag!



Det är fredag vänner! Min favoritdag! Hoppas du har en superduperbra dag! Jag har all tid att blogga just nu men det står still i huvudet. Jag är lixom tom på ord! Det hörs allvarligt. Vad ska jag berätta? I skolan var det potatis-och purjolökssoppa lixom. På tal om det så har vi fått en ny matsal på skolan. Jag saknar vår gamla! Den var mycket mysigare! Den här är så stor och öppen. En matsal ska ha små hörn som man gömma sig. Då blir man inte lika stressad när man äter! Nu ser man allt folk och det blir bara jobbigt när den är så mycket stim. Den nya har högt i tak också. Nej, jag gillar inte den! Fast maten är god. Och det är ju det viktigaste! Jag tror jag kan satsa på en karriär som matsalsarkitekt! Det hörs nästan så. Ibland har jag för många åsikter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0