snow

Glad torsdag!



Jag känner på mig att den här dagen kommer bli superbra! Det är så skönt att vakna på rätt sida och ha en bra inställning från början! Det gör mycket! Först blir det en kort skoldag, torsdagen är en lyxdag 9.45 - 12.45. Sen ska jag till H&M, såklart. Och sen ska jag möta upp min boyboy.. Ikväll blir det antingen att plugga eller träna. Det beror på om jag har någon läxa.. Nu ska jag lyssna på Spotify medan jag borstar tänderna och tar undan frukosten. Eller nej, det är ju VAKNA MED THE VOICE med Frida Fahrman! Det får det bli! GLAD TORSDAG!

Kommentarer
Postat av: lotti

Hoppas att allt är bra med dej? Hur var det på HM idag? var det stort. Bara det inte är som på familia:( kram

2010-08-26 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0