snow

HAHAHA

När man återberättar något blir det aldrig mer än hälften så roligt men jag gör ett försök. Igårkväll när jag, Lina och Josse var på stan kom en kille fram till oss. Jag och Josse kände igen honom direkt. Han hade bar överkropp som var täckt med massa tjejnamn och nummer. Han frågade om vi kunde skriva våra namn.. Josse frågade mig vad ska jag skriva? Så sa jag skriv friskvård. Då började killens ögon "brinna". Han bara va, går ni friskvård? Också svalde han hårt. Vi förnekade det och började prata om något annat men han kunde inte släppa det och frågade igen om vi gick Friskvård. Och då sa vi ja. Han bara nej, gud vad pinsamt! Då känner ni igen mig?! Vi började småskratta och svarade att ja, det gör vi.. Sen sa han att han var tvungen att gå.

Detta var alltså en lärare på skolan (detta kan mycket möjligt ha varit hans svensexa). HAHAHAHAHA! Nu längtar jag till skolan drar igång! Hoppas han känner igen oss. Annars kan han bara kolla sig speglen.. FRISKVÅRD, Annie & Josse står snyggt på hans rygg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! fy vad sjuuukt! :P

2010-08-22 @ 18:07:25
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHAHAH! Sjukt kul ju. :D

2010-08-22 @ 20:19:05
URL: http://liveteenligtida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0