snow

Härlig onsdag!


OJ VAD DET BLÅSER!! VAR ÄR SOMMAREN?

Jag kunde knappt gå upp i morse. Jag hade såå ont av all träningsvärk! Yes! Det var ju precis den känslan jag vill ha! Ont, ont, ont! Jag undviker att skratta idag för då smärtar det i magen. Men det gick inte så bra. Jag fick ett riktigt skrattanfall när jag satt och åt. Och när man väl börjat skratta är det omöjligt att sluta. Så jag satt och skrattade mig igenom hela lunchen. Men det var rätt härligt att veta att man fortfarande kan skratta, hm.. hur bra hördes det?

Efter skolan åkte jag till stan och hängde på Espresso House med Josse och Mathilda i min klass. Där satt vi och pratade och pratade och tiden sprang iväg. H&M skulle öppna idag, trodde jag. Men tyvärr, jag måste erkänna att jag hade fel. Imorgon, vänner, då smäller det! Hoppas det är så där lagom stort, med bra utbud och att det inte är för mycket kläder. Man blir lite blind, eller vad man ska säga, när det hänger kläder på kläder. Nu har jag hela eftermiddagen fri. Jag stavar det S.K.Ö.N.T ! Hoppas allt är bra med dig denna onsdagseftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0