snow

Hejdå älskling



Jag har lite seperationsångest!
Om några timmar är nämligen sommaren och augusti slut för det här året! Jag gråter floder. Jag gråter salta tårar som smakar laktris. Nej nu är jag bara störd. Men på riktigt, visst är det lite sorgligt att det här är sommarens sista timmar?! Jag vill iallafall, återigen, pussa lite på denna årstid och hälsa den mer än välkommen att besöka oss igen! Och det bästa av allt vänner, det är att veta att den kommer komma tillbaka! Om några månader, då är det sommar och nya äventyr igen! Fast vi ska inte gå och längta och vänta för mycket! Vi ska ha lika underbart i höstmyset, i vargavinter och i favoritvåren! Tack & förlåt sommaren 2010!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Har inte detta varit din bästa sommar? ;)

2010-09-24 @ 18:54:39
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0