snow

Hello my sunshine!



You are my sunshine, my only sunshine. You make me happy when skys are grey. And the sky is verymucho grey today. Haha. Det blev lite sång så här på morgonkvisten. Hur står det till idag? Jag steg upp rätt tidigt. Satte klockan på åtta. Vet du varför? Jo, men det är ett år sedan mamma och pappa gifte sig, alltså bröllopsdag idag. Så jag och Adam knallade iväg till bageriet och köpte nya bullar! En mycket god start på dagen. Nu ska jag alldeles strax dra mig mot stationen. Jag, Maja och Lina ska ge oss ut på en liten shoppingrunda på Väla en så här grey day! Det hörs alldeles perfekt måste jag säga! Hörs senare sunshine!

Kommentarer
Postat av: Lotti

ÅÅÅÅÅ vilka snyggingar:) Du får säga grattis till dom från oss :) Du får säga vad du hittat för något fint i dag. kram

2010-08-09 @ 11:34:42
Postat av: Kusin vitamin

Då får du säga grattis till dom! Tänk för ett år sedan så var det dö varmt och nu så är det inte alls skönt! Sen så har du förändrats med dit hår Annie :) Hoppas du hittar något snyggt på väla :D

Pussss

2010-08-09 @ 13:11:57
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Gumman... jag känner såhär: det var en riktigt fin bild! samtidigt känner jag såhär, att det är lite fattigt med kommentarer på min blogg? det var länge sen du gjorde ett avtryck... im just sayin...

2010-08-09 @ 15:24:52
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Ida !

Fiiiiinaaa ! :D

2010-08-09 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0