snow

Ja, vad handlade det här inlägget egentligen om?

Ursäkta för min tysthet idag men som jag sa tidigare har jag inte gjort ett smack. Lina kom hit för att låna Lady Gaga skivan. Sen var hon har i typ fyra timmar och sen när hon gick hem glömde honom cd:n. Haha. Knas. Sen när hon skulle få den så hade slarvemajan Annie varit i farten och gömt damen. Men jag hittade den precis! Så Lina du kan hämta den när du vill! Dagens inlägg toppar ju "intressantaste läsningen ever" märker jag..

Nej nu ska jag slänga på mig något, tror det får bli den nya blusen, och sen ska jag cykla till Josse! Man måste ju vara lite finklädd när man träffar denna donna! Vi ska handla godis och kolla på The Valentine's day. Vi skulle egentligen se den när den gick på bio men av någon anledning blev det aldrig av. Men jag tror den är lika bra på tvskärmen som på bioduken. En liten recension kommer imorgon! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0