snow

Jag är så kär..

.. i dessa skor.



Det är ok att du säger att jag är störd nu men det går inte en dag utan att jag tänker på dessa. Köpte dem i höstas men de klämde precis överallt så fick lämna tillbaka dem. Men i år, jag ska hitta ett par liknande! Det är det utlimata för att höstgardroben ska vara riktigt fin! De lyfter precis alla outfits. Till klänning, till jeans, till vardags och till fest! Måste, måste ha dessa superskor! Jag hade blivit såå mycket lyckligare! *tsss*


Finn två fel.. Cindys koppel och bajspåse -.-


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vad fina skor! :) Har jag sett dom innan? Det känns som jag har sett dom innan ;)

2010-08-19 @ 10:06:14
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Lina

du är störd :) <3

2010-08-19 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0