snow

Jag ska avslöja en hemlighet..



Det är en mycket stor sådan. Jo men vet du, jag har nästan inga höstkläder. Alltså våren gör mig galen. Jag fullkomligt sprudlar av glädje när alla vår - och sommarkläder kommer in i butik och då går jag loss på dem. Sen när det blir höst sitter jag där med min hög med linnen och blommiga plagg.. Det är först då jag förstår mitt allvarliga tillstånd. Inga höstkläder att bära. Ack ack..

Så nu när det snart är höst, (NEEEJ! Fan vad sur jag blev på mig själv som skrev så. HATAR nämligen när någon skriver så) och min börs början bli lite för tung, höhö, så ska jag köpa mig lite snygga höstkläder. Våren i all ära men koftor och hudnära (nej, vad heter det?) färger är riktigt snyggt! Tänk höst Annie, inte vår. Tänk tända ljus, filtar, filmer och massa underbara höstlöv! Den är rätt fin ändå, hösten alltså, och september månad har varit suprfin de senaste åren! Det här kan bara sluta på ett sätt. I can feel it baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0